Poznaj historię naszego klienta – włoskiego operatora telekomunikacyjnego Dodonet i zobacz, jak NetStork pomógł uporządkować dane o sieci i umożliwił dalszy rozwój firmy.
Dodonet należy do grupy EL.COM, która już od 30 lat świadczy usługi w branży elektroniki użytkowej, informatyki i telekomunikacji. Firma od wielu lat gromadziła informacje o majątku sieciowym w różnych formach i miejscach. Aby móc łatwiej zarządzać pracą na sieci, Dodonet poszukiwał rozwiązania, które pomoże zapanować nad chaosem panującym w dokumentacji.
NetStork idealnie wpasował się w oczekiwania klienta. Dzięki niemu Dodonet uzyskał ujednoliconą bazę danych, w której przechowywane są wszystkie informacje o sieci. Ten porządek ma ogromne znaczenie dla operatora telekomunikacyjnego – m.in. umożliwia dalszy rozwój sieci telekomunikacyjnej oraz planowanie wielu procesów.
- Jak przebiegało wprowadzanie danych do bazy NetStorka?
- Jakie dodatkowe korzyści przyniosło ujednolicenie bazy danych?
- Jakie są dalsze plany na rozwój firmy?